Nuffnang

Friday, July 31, 2009

Cameron Highlands

Hujung hari tu gua dengan family mertua gua turun Cameron. Saja jalan-jalan nak pekena buah strawberi. Gua memang dah target nak jolap starwberi ni lama dah. Sejak Datuk Siti menikah dengan Datuk K dulu. Diaorang cakap starwberi coklat sedap. Korang jangan percaya. Kalau percaya gak memang korang dah kena tipu kaw-kaw punya. Strawberi ni tak sedap langsung! Masam tak ingat dunia punya. Yang Datuk Siti makan tu dah kena rebus dengan air gula kot.

Sampai-sampai jer memang dah tak fikir benda lain. Hutang strawberi mesti dilunaskan. Tapi strawberi yang dalam gambar ni penipu besar. Mana ada strawberi warna coklat oren haha.


kalau ambil gambar memang automatik terlompat

strawberi 2 biji tu tak laku

apa kaitan strawberi dengan pokok kaktus ?

masa ni nak pergi pasar malam cameron. orang punya ramai macam ada satu pasar malam je kat pahang tu. apa yang best sangat pun tak tau. hairan gua

amacam ?

rumah penginapan. terasa macam kerja gomen plak

mamat ni gua respek. walaupun datang ntah dari ceruk mana tapi tau macam mana nak tarik pelanggan. siap pakai mic tu. nampak macam askar jahat dalam cerita lord of the ring pun ada gak.

penamat

Masa pergi memang tak terasa sangat pasal gua belasah tidur je dalam kereta. Masa balik rasa jauh pula perjalanan haha. Sesiapa yang nak merasa sejuk tido tak pahah on kipas gua cadangkan naik Cameron. Rasa macam kat New Zealand pun ada haha

*jolap = ambil makanan banyak-banyak

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan