Nuffnang

Tuesday, November 24, 2009

Outerinterx



Kelmarin gua sempat singgah pameran durian yang bertempat entah dekat negara China mana ntah dia buat. Apa pasal gua sebut negara China pasal kawasan tu memang penuh dengan orang cina. Seingat gua 3 orang melayu je yang gua jumpa. Itu pun gua rasa sesat. Termasuk penjaga pameran ini jumlah besar melayu yang gua jumpa 5 orang. Kalau ikut peta yang boleh didownload di sini memang gua rasa setengah hari pun belum tentu boleh sampai bai. Mana taknya banyak sangat pondok pengawal. Memang kawasan perumahan orang-orang kaya. Pula tu dalam kawasan perumahan ni boleh ada Jusco. Stylekan.

Ok cerita pasal pameran pula. Mula-mula nak masuk memang ragu-ragu pasal kat pintu masuk tu ada sticker Visa & Mastercard. Hari tu durian cakap free. Ni takkan nak kena bayar pula kot. Selamba masuk lepas tu dengan harapan kalau kena bayar pun nanti boleh claim kat durian. Masuk-masuk je terus cari durian punya arca. Tak jumpa pula. Takkan dah buang kot. Tanya penjaga pameran yang asyik main fesbuk tu durian punya mana. Dia cakap kat dalam bilik sebelah dia tu. Boleh tahan cerdik juga durian ni rupanya. Gua ingatkan benda tu berlampu daripada dalam, rupanya guna projector je. Cis tertipu gua. Durian punya ada 2 benda tapi gua ambil gambar yang 1 tu je pasal serius gua tak sangka yang lagi 1 tu pun durian punya pasal terlampau kreatif haha.



 


Ok durian jangan lupa belanja gua Starbucks.

3 comments:

Sharinginfoz said...

hmmm, seronok apa pi pameran kan..

Unknown said...

Chiss... lepas ku tgk vid kat post durian ko tu, tang last tu baru ku realize apa yang ko bagtau projector... awal2 video dah terpikir dah, "gila, camne dia buat ada wayang kulit gerak2 kat dalam..." oh!! ianya hanya ilusi... terel aaa member ko tu...

Bogus said...

Mr_Rizal - hahaha memang pawer pasal dia project benda tu dekat permukaan tak rata...yang lagi 1 lagi gempak tapi aku tak amik video plak huhuhuhu

Sharinginfoz - seronok laa juga hik3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan