Nuffnang

Monday, July 19, 2010

Penyamun

Pagi tadi gua ada melawat satu tempat ni. Orang ramai-ramai. Sampai je gua terus cari tempat duduk. Ada kerusi sebaris tiga. Hujung ada satu minah duduk. Sebelah dia ada henbeg dengan harian metro. Gua duduk yang hujung lagi satu. Terus minah tu sambar henbeg dia letak dekat perut.

Muka gua ni ada macam muka penyamun ke bai ??

3 comments:

Fara said...

eh tu reaksi spontan, kalau aku pun aku amek bg letak kat lap :P kot ade org nak duduk ke.. plus safety precautions gak la

Red Sins Golden Ambitions said...

mak aih.. itu pun terase ke wan..

die nak kaver perut la mamat ensem dok seblah hahahahah

Bogus said...

Fara - o0o0o baru tau...byk harta kot dlm beg tuh hehehe

Baini - haha byk laa...dtg dgn wifey laa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan