Nuffnang

Friday, December 31, 2010

Customer always right !!



Sebelum tu gua nak ucapkan tahniah kepada skuad Harimau Malaya kerana berjaya menjadi johan dalam pertandingan bola sepak Piala AFF Suzuki baru-baru ini. Semoga kejayaan kali ini tidak akan dipolitikkan. InsyaAllah.

Yang gua nak cerita ni ada kena mengena juga dengan piala suzuki ni. Cuma apa yang gua nak tekankan ialah customer always right. Keh keh keh

"Tak tengok bola ke uncle? stadium dekat jer" tanya gua.


"Tak, ramai sangat orang. Lagi pun friendly je kan" balas uncle tu dengan penuh yakin.


"Haah!" jawab gua sambil terfikir konsep 1Malaysia memang belum terlaksana dengan jayanya.

Sekarang ni mesti uncle tu hairan apasal team Malaysia menang friendly pun Najib boleh bagi cuti.

Haih

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan