Nuffnang

Wednesday, October 12, 2011

Ekspo mengandung & anak-anak kali ke-2


Tempat : Atrium, Hall 1 & Hall 2, Mid Valley Exhibition Centre
Tarikh :18th - 20th November 2011
Masa : 10am - 9pm
Kemasukan : Percuma

Sebagai seorang yang bakal bapa (insyaAllah) gua berhajat nak pergi ekspo ni. Memang lama jua gua tak jejakkan kaki kat mana-mana ekspo. Pernah dulu ada satu ekspo kat Melaka. Gua siap sesat tak jumpa mak gua. Nasib baik gua kool. Gua tunggu kat pintu keluar sampai mak gua keluar.

Yang kat bawah ni gua copy paste jer.


- Maternity Clothing & Accessories
- Slimming, Beauty & Health Care Products
- Breast Feeding & Mommy's Group
- Baby & Children Garments & Accessories
- Baby & Children Bedding & Furniture
- Toys, Playing & Learning Products
- Early Education, Training, Courses 
- Programmes & Products
- Food, Fedding & Nutrition
- Medical Biotechnological & Stem Cells Services
- Insurance & Financial Institution
- Photographer Services for Children & Parents
- Stroller & Gear, Travel Products
- Baby & Children Cares & Daily Use Products
- All Products & Services Related to Children, 
- Parents & Parents-to-be.

Memang menarik. Gua ingat nak usya stroller roda 3. Tapi ada macam satu kekuatan yang diperlukan.

Sebab ? Lu orang tengok statistik tahun 2010 punya.


Gila weih sehari cecah 40k manusia berpusu-pusu kat dalam tuh. Laga bontot woo.

Ni plak statistik ikut jam


Kalau ikut statistik ni gua kena cargas masa pagi-pagi. Masalah pagi ni jalan jem pula. KL ni jalan dalam taman pun jem. Apa pun memang waktu pagi lah yang terbaik.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan