Nuffnang

Friday, May 3, 2013

Picisan Dobi

Biasa lah bila kita berniaga servis ni muka kena tebal...mulut kena ramah...senyum mesti selalu

Tadi ada sorang brader ni boleh tahan bawa Toyota Caldina singgah nak hantar basuh baju. Dulu selalu dia hantar entah tuba-tiba hari ni muncul balik. Gua layan macam biasa je la macam gua layan customer-customer gua yang lain.

Sekali tengok dia sound.

"Dulu aku skalu hantar basuh sini tapi spender aku boxer aku banyak yang hilang la !!" herdik dia

"Alamak bang dah lama ke...sepatutnya masa abang perasan hilang tu next time nya abang terus bagi tau saya...kadang-kadang tertinggal dalam washer" jawab gua padu

"Aku bukan beli kat sini semua tu...semua beli oversea...kat sini takde jual" dengus brader tu lagi

Perghhh dalam hati gua boxer pun beli oversea bukan calang-calang orang ni. Tapi yang gua hairan takkan dia hantar basuh baju balik kat dobi gua ni semata mata boxer oversea ?

lol...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan