Nuffnang

Tuesday, February 24, 2009

ekspidisi sirih pulang ke gagang. kancil may4433 terpaksa kembali kepangkuan jalan. adik aku cakap dia nak repair. dan hasil sokongan mak aku, aku terpaksa lepaskan kancil ke tangan adik aku pasal dia nak bagi buah hati dia pakai. sampai2 jer terus adik aku cek. tanya tayar dah tukar ke belum, last servis bila la, ada tukar spring ke tak la dan memacam lagi. haih mentang2 laa nak bagi buah hati pakai. dengan berat hati terpaksa laa aku bagi balik kancil tuh kat dia. lagipun kancil tuh nama mak aku. jadi aku tak boleh buat apa2 pun. absolute order huhuuh.
puas aku cari gambar kancil ni tapi tak jumpa. dah tiada jodoh ler tuh.

dah lama tak pergi jonker walk. sebelum tutup kedai dah gerak. dengan misi untuk membeli jam dinding. aku terpijak jam ni masa mamat aircond dok sibuk2 pasang aircond. dan jam nih pecah berderai (jam kaca) dan hasil penderaian kaca ni juga wifey mc petang tu. kaca masuk dalam kaki dan tak boleh keluar. sampai kena gi klinik dan operate huhuhu.

ok berbalik kepada jonker walk. memang tak tau nak cakap apa tapi kat jonker walk takde jual jam dinding !!! misi gagal jadi wifey telah menukarkan misi kepada visi. visi untuk mengepau sang suami. nasib baik sang suami baru dapat bayaran bulanan daripada pihak majikan. lagipun hasil pau memang berbaloi. 1 benda yang rare 1 lagi benda yang mengikut peredaran semasa. kalau nak tau apa barangnya sila rujuk gambar dibawah.

trend terkini..letak kat mana2 pun boleh


nice kan...terompah padu


terompah ni handmade tau...tapi telah ditambahbaik...tiada lagi bunyi kelekak kelekuk

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan