Nuffnang

Thursday, August 20, 2009

Teruja

Tiba-tiba gua rasa macam tak up-to-date dengan kemajuan semasa. Kapasiti thumbdrive dah menjangkau pemikiran gua. Gua dulu penah dapat hadiah birthday thumbdrive 1GB. Masa tu 1GB tu memang dah boleh berlagak dengan member-member sekaum. Setakat copy cerita Prison Break memang ekselen masa tu. Kalau nak lebih riak siap gantung kat leher. Tapi tu dulu. Sekarang pun thumbdrive gua upgrade jadi 4GB jer. Tak boleh lawan ngan gambar bawah nih huhuhu.


128GB tu bai. Lagi besar daripada main hdd pc aku. Hilang akal ke apa diaorang ni. Kot yer pun jangan la mensayurkan kami-kami yang kurang berkemampuan ni. Harga gua tak berapa pasti plak. Mungkin cecah riban-riban. Ni kalau gua dapat memang satu fesbuk gua kerek.

Lanjut boleh usya kat sini.

Memang rare bai.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan