Nuffnang

Tuesday, December 8, 2009

Pulau Langkawi

Hari tu gua dengan wifey pergi jalan-jalan di Langkawi. Bukan berdua tapi gua ikut kakak gua. Mak gua pun ada sekali. Lebih kurang 15 tahun dulu gua satu keluarga pernah pergi Langkawi. Memang dah banyak beza. Beras terbakar pun gua dah korek manual 3 kaki dalam pun tak jumpa. Dulu kuis-kuis sikit pun dah boleh jumpa. Dulu banyak yang free. Sekarang ni nak masuk situ kena bayar. Masuk sini kena bayar. Ada juga tempat yang masuk percuma tapi kena bayar parking kereta. Serupa saja. Tapi dalam banyak-banyak beza 15 tahun tu gua rasa gambar yang kat bawah ni la yang paling banyak beza. Kalau pandai lu orang cari 7 perbezaan antara gambar yang atas dengan gambar yang bawah. Amacam ?


 

Memang kecil-kecil lagi dah pandai bergaya. Hik3...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan