Nuffnang

Saturday, May 22, 2010

Teka - teki

Gua tengok ada blog bagi teka-teki mudah dengan tujuan dapat menaikkan trafik. JAdi gua pun nak cuba-cuba bagi teka-teki. Mana tau kot-kot trafik gua boleh cucuk angin trafik blog Che Det ke kan. Hik3.

Jadi gua dengan rasminya nak bagi teka-teki graf. Kalau lu orang pandai cuba teka graf kat bawha ni graf apa. Siapa betul gua bagi kupon Washmatic nanti :)

8 comments:

::@M@L:: said...

graf untung dobi!!!!

Bogus said...

jauh panggang dari api...

Mr_Rizal said...

Ku nak teka teki ko lak...

apasal ada 2 kali ulang tarikh pada graph tu??

Bogus said...

itu pasal ianya dinamakan teka-teki...hik3

fndrocka said...

graf berkembar..macam klcc..graf trafik blog kau yg meningkat..iye dok?

Latest Entri : Peristiwa Subuh

Bogus said...

kurang tepat hehehe

Lee said...

jumlah berapa jam tido kat surau waktu lunch

Bogus said...

jauh sgt tu bai...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan