Nuffnang

Saturday, May 29, 2010

Jawapan

Nampaknya semua gagal menjawab dengan tepat. Sipi-sipi tu ada la. Tapi takkan nak bagi kupon Washmatic sekerat pula. Tak manis orang cakap nanti.



Ya ni lah jawapan yang paling tepat. Kepenggunaan kadar elektrik kat kedai dobi gua. Siapa yang ambil jurusan elektrik mahupun elektronik tau la kot kenapa dekat bacaan tu ada kosong.

Kalau lu orang berminat nak tau kadar penggunaan elektrik rumah lu orang, boleh lah usya kat sini

Sebenarnya untuk bil air pun ada tapi tiada graf. Tak menarik.

4 comments:

naz said...

ini tanda untung

Bogus said...

alhamdulillah...boleh laa

Mr_Rizal said...

tak ingat dah... itu hari ku jawab apa ek? macam salah je...

Bogus said...

hehe cuba lagi dilain hari...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan