Nuffnang

Wednesday, June 15, 2011

Brader kerja design kartun

Ada satu brader ni dia selalu hantar baju dekat kedai dobi gua. Ada la seminggu 2 3 kali juga rasanya. Hantar bungkus guna beg Ikea yang kaler biru tu. Gua panggil brader ni brader rock. Memang banyak kegunaan beg Ikea ni. Dalam ada satu rancangan memancing dekat TV3 tu diaorang guna beg Ikea ni untuk alas letak ikan dengan buat tempat timbang ikan. Mungkin faktor harga yang membuatkan beg Ikea ni boleh dijumpai dimana-mana.

Brader ni jenis yang rambut panjang. Kira boleh tahan juga dia punya rock pasal tshirt-tshirt dia kebanyakkannya jenis gambar rock band. Kadang-kadang gua pun rasa macam nak tanya kat mana brader ni beli tshirt-tshirt ni. Brader ni sama ada dia ikat rambut dia atas biar lepas. Cecah bahu juga dia punya tahap panjang.

Ting tong !! Ting tong !! Loceng kedai gua berbunyi. Lantas terus gua maju ke hadapan.

Gua tengok ada sorang uncle ni dah siap-siap letak baju atas timbang. Belakang dia brader rock tengah tunggu sambil jinjing beg Ikea biru tu. Gua tengok rambut brader rock dah pendek. Kalau perempuan tu dah layak dipanggil tomboy !!

"Mana rambut ?" kuat juga gua bersuara.

Uncle tadi tu dah pandang gua lain macam. Baru gua sedar yang uncle tu punya rambut jenis yang sebelum dapat rawatan dekat Yun Nam Hair Care.

Gua antara cuak-cuak dan tahan gelak.

Brader rock senyum jenis yang buat nak bagi gua makin cuak.

Kah kah kah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan