Nuffnang

Monday, December 28, 2009

3 Kali Jumaat



Gua jumpa spek hitam ni dalam kereta gua. Siapa punya baik mengaku. Gua buat pengumuman ni selama 3 kali Jumaat je. Lepas tu kalau tiada sorang pun yang mengaku memang gua pergi sedekah dekat anak-anak yatim.

6 comments:

Mr_Rizal said...

chiss... nak show off spek baru aaa ni...!! macam kami tak tau...

Bogus said...

Mr_Rizal - ngko tak nampak ke muka aku tu dah mmg sedia ada kena pakai spek...kalau pakai spek hitam ni mmg gelap dunia bai...masa depan pun gelap hik3...

Bug Bahrain said...

cam speck aku je..tapi aku nye ade je dlm kete. uish uish..siapakah yg cuba meniru speck aku..huk huk huk!

Bogus said...

ntah aku pun tak tau saper yang tertinggal...

Lee said...

3 kali jumaat? nape announce pada hari isnin?

Bogus said...

Jumaat bz bai...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan